lite lättare..

dear diarie.
Idag har de varit lite lättare, tror det bara va är dom första dagarna som är lite jobbiga. Sedan blir det bara lättare och lättare. Men jag kan ju i alla fall erkänna att jag saknar min bby, bara det att inte kunna prata i telefonen innan man ska sova känns extremt jobbigt. Det är ju en vana för mig som till exempel att sova tillsammans med han... det vill inte ens gå in på... :( hoppas veckan går fort så jag får hem min käresta!

Nä nu ska jag sova, måste vända tillbaka dygnen lite innan måndag då jag börjar min sista praktik innan jag är färdigutbildad undersköterska.

Det skulle inte sitta helt fel med en kall öl nu.. men jag ska faktiskt hålla mig den här helgen :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0