Twilight part 2

Dear diarie!

Har precis kommit hem från bion med dom bästa. Filmen var absolut inte vad jag väntat mig men den var ändå helt okej.

Malin fick en p-bot när vi hade kommit ut från biosalongen. Dock delar vi på bötern eftersom jag sa att det gick bra och stå där. Har aldrig fått en böteslapp någon gång jag stått där men självklart ska ju de vara en första gång för allt är i livet.

Inatt hade jag även tänkt att spela in när jag sover för att se om jag snarkar, pratar eller gör något annat när jag sover. Det ska bli spännande att se i morgon vad det blir för resultat!

Men nu ska jag sova så jag tar mig upp någon gång i morgon :) taggar "så mycket bättre". I morgon är det Magnus Ugglas låtar som ska tolkas. Det ska bli spännande!

Gnatt :)

https://cdn3.cdnme.se/cdn/6-2/755048/images/2012/pic_50a6ec509606ee20af44aacc.jpg">https://cdn2.cdnme.se/cdn/6-2/755048/images/2012/pic_50a6ec509606ee20af44aacc.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0