ta hand om mig själv,

Hejsan. Idag har jag inte gjort så mycket. Andreas sov hos mig så när vi vakna la vi oss och såg "criminal minds". Rekomenderar starkt den serien!! Efter några avsnitt for Andreas hem och jag for till frissan för att fixa till mitt hår en sista gång innan jag fyller 20! Men det blev lite mer än så faktiskt, det slutade med att jag färgade både ögonbrynen och ögonfransarna, YEY! :D Så nu är det bara att ränka ner till fredagen.

 

Ikväll blir det till att åka på innebandy och heja på flicker 16 :) sen åka hem för att förbereda sängen och en arbetsdag i morgon :) Men nu måste jag göra mig klar, ska snart åka till Tomtebo!

 

 

Bjuder på en bild jag tog på Johans hockey match, om man kollar riktigt noga ser man att pucken gått i mål precis ovanför målvaktens arm (A)

 

 

CYA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0