En dag kvar,

Hej alla glada, i morgon är det min födelsedag :D Kan inte förstå det nästan. I morgon blir jag tillräckligt gammal för att gå på systembolaget. Heeeelt sjukt! Dagen kommer firas med mina fina vänner hemma hos mig med lite go middag, efterrätt och sedan alkohol och vidare in i dimman ;) Hoppas att dagen blir perfekt. Dock börjas dagen med jobb, det kommer bli lite stressigt men Emma kommer hjälpa mig så det kommer nog gå bra! Känner bara hur de pirrar i kroppen. Har så mycket tankar när det kommer till systembolaget, tänk om dom säger att jag inte får köpa? eller att jag har fejk leg? Alla sånna tankar ploppar upp i skallen. Egentligen har jag ingenting att oroa mig för men det känns så udda att få gå in och köpa allt själv. Ooooh, längtar! :D
,
Ska i alla fall träna ikväll det kanske får mina tankar att lugna ner sig. Det är ju bara vilken födelsedag som helst ju, eller? Har också haft väldigt svårt att önska mig något. Har ingen aning om vad jag vill ha för något när jag fyller år. Man vill ju ändå få något speciellt fast ändå inte. Åh vad de här kommer bli svårt :O Men jag är säker på att jag kommer bli glad ändå! :) Det är ju trots allt tanken som räknas.
,
Nä nu ska jag fortsätta se "Criminal Minds" och sedan städa undan i mitt rum, bland annat lägga bort systemkamerna, eller i alla fall objektivet som jag vet att jag inte kommer andvända. Ska ta mycket bilder har jag bestämt men vi ser ju hur det går med det ;) NERVÖS som tusan. Tänk om middagen blir dålig eller efterrätten inte god, aah, just nu känns det som att det finns så mycket saker som kan gå fel. Men jag vet inerst inne att det kommer bli bra hur jag än gör, för my friends kommer att va med mig och då spelar det ingen roll om middagen/efterrätten smakar dåligt :D
,
Nä nu ska jag kolla klart på serien, pusssn! (räknar ner till 00.00, nu är det inte länge kvar!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0